• +7 771 511 28 92
  • info@nadork.kz
  • РК, Алматы, с/т Мамыр, 136
Құрметті қатысушылар!

Үздіксіз білім алу (Lifelong learning) және цифрлық дағдыларды меңгеру қазіргі технологиялық шындыққа жылдам бейімделудің негізгі факторлары болып табылады. Жасына қарамастан, әрбір адам өз білімін және дағдыларын, соның ішінде цифрлық ортада жұмыс істеу дағдыларын тұрақты түрде жетілдіруі қажет. Бұл болашақтағы технологиялық сынақтарға тиімді жауап беруге және еңбек нарығында бәсекеге қабілетті болуға мүмкіндік береді.

Үздіксіз білім алу – бұл арнайы ұйымдастырылған оқу арқылы жүзеге асырылатын, оқушының әлеуметтік мәртебесіне оң әсер ететін, біртіндеп көтерілетін сатыдан тұратын тұтас процесс.

Бұл бәсекеге қабілеттілікті арттыруға, көзқарасты кеңейтуге және өмір сапасын жақсартуға мүмкіндік береді.

Цифрлық дағдылар – бұл технологиялық құралдарды дұрыс пайдалануға мүмкіндік беретін дағдылар мен білімдер, жеке және кәсіби ортада.

Біз цифрлық сауаттылық пен дағдылар деңгейін анықтауға арналған онлайн-платформаны ұсынамыз. Оқу нәтижесінде тыңдаушыға цифрландыру әлеміне ену деңгейін көрсететін жеке сертификат беріледі. Сіз өзіңіздің цифрлық құзыреттіліктеріңізді бағалай аласыз, базалық азаматтық цифрлық құзыреттіліктерден бастап электрондық және мемлекеттік қызметтерді пайдалану, сондай-ақ Еуропалық цифрлық құзыреттілік шеңберіне негізделген педагогтың ұлттық цифрлық құзыреттіліктер шеңберін меңгеруге дейін. Педагогтар цифрлық технологиялардың мүмкіндіктерін білім сапасын арттыру және оқу процесіне инновациялық тәсілдерді енгізу мақсатында пайдалана алады. Біртұтас халықаралық білім беру кеңістігі цифрлық құзыреттіліктер стандарттарын DigCompEdu-ға сәйкестендіруді талап етеді.

DigCompEdu шеңберінің мақсаты – Еуропалық цифрлық құзыреттілік шеңберіне сәйкес, білім беру деңгейлеріне тән педагогтарға арналған цифрлық құзыреттіліктерді анықтау және сипаттау.

Сіз алған сертификаттарыңыз, сіздің азаматтық цифрлық дағдыларға, педагогтың ұлттық цифрлық құзыреттіліктер шеңберінде және Еуропалық цифрлық құзыреттілік шеңберінде қамтылған құзыреттіліктерге ие екендігіңізді растайды.

QazOpenDigEdu

QazOpenDigEdu – Қазақстанның ашық цифрлық білім беру платформасы, цифрлық құзыреттер мен дағдылар, жасанды интеллект саласындағы жетістіктер бойынша микроквалификациялар білім беру бағдарламаларына қолжетімділікті қамтамасыз етеді. Платформа «Қазақстан Республикасының Қосымша Білім Ұлттық академиясы (NADO RK)», «Қазақстанның инженерлік білім альянсы (АИОК)», Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінің жасанды интеллект және Big Data кафедрасы, сондай-ақ Виктор Франкл институтының Орталық Азиядағы логотерапия орталығымен (Австрия, Вена) бірлесіп құрылды.

Платформаның ерекшелігі – халықаралық стандарттарға сәйкес, бағалау рамкалық тәсілдеріне негізделген қажетті цифрлық дағдылар мен құзыреттерді анықтау мүмкіндігі.

Біз «Қазақстанның оқытушыларының ұлттық цифрлық құзырет рамкасы (QazDigEdu)» жобасын ұсынамыз. Бұл рамка «Еуропалық оқытушылардың цифрлық құзырет рамкасы (DigCompEdu)» жүйесін, түсінігін және жалпы логикасын ескере отырып әзірленді.
Жобаның мақсаты – Қазақстанның оқу орындарының оқытушылары арасында халықаралық тәжірибеге сәйкес жүйелі цифрлық құзыреттер мен дағдыларды қалыптастыру.

Біз осы бағыт бойынша Қазақстан Республикасының оқу орындарының барлық әзірлемелері мен ұсыныстарын бір платформада жинақтауға және цифрлық технологияларға қызығушылық танытқан барлық адамдарға «бір терезе» принципі бойынша қолжетімділікті қамтамасыз етуге тырысамыз.

Біздің курстарымыздың ерекшелігі – олардың барлығы нақты микроквалификацияларды қалыптастыру принциптеріне негізделіп жасалған. Микроквалификация бағдарламалары әлеуметтік, жеке қажеттіліктерге немесе нарық қажеттіліктеріне жауап беретін нақты білім, дағдылар мен құзыреттерді ұсынуға арналған.

Миссия. Жасанды интеллект, цифрлық технологиялар саласында сапалы ашық білім беруді құру және ілгерілету, өмір бойы оқыту үшін ерекше орта ретінде және Қазақстанның қосымша білім беру жүйесі ретінде.

Әр курс NADO RK оқу-әдістемелік кеңесінің сараптамасынан өтті.

Қазақстан Республикасының Қосымша Білім Ұлттық академиясы NADO RK халықаралық институционалдық аккредитацияға ие.

Цифрландыру – қазіргі заманғы қазақстандықтардың өмірінің барлық саласын қамтитын үрдіс. Базалық цифрлық құзыреттерсіз қоғамда тиімді өмір сүру мен жұмыс істеу мүмкін болмай қалуда. Осы тұрғыда Қазақстан цифрлық платформаларды белсенді түрде дамытып келеді. Мысалы, eGov.kz порталы 700-ден астам мемлекеттік қызметті ұсынса, Kaspi.kz 10 000-нан аса онлайн-қызмет көрсетеді.

Цифрлық құзыреттерді бағалау
Еуропалық Одақ елдерінде азаматтардың цифрлық құзыреттерін бағалап, «компьютерлік құқықтар» беру тәжірибесі бар. Қазақстанда осындай бастаманы NADO RK ұсынып отыр, ол цифрлық дағдылар мен құзыреттерді бағалаудың ұлттық жүйесін құруды жоспарлауда. Бұл жүйе келесі компоненттерді қамтиды:

  • Өмір бойы оқыту.
  • Цифрлық құзыреттер деңгейі бойынша сертификаттау.

 

Біліктілікті арттыру курстарының тізімі
Қазақстан азаматтарының цифрлық құзыреттерін арттыру үшін әртүрлі курстар ұсынылады. Олар базалық цифрлық дағдыларды да, негізгі цифрлық платформалармен жұмыс істеу дағдыларын да қамтиды:

  1. Базалық цифрлық дағдылар:
  • Жеке компьютерлер мен ноутбуктерді сенімді пайдалану.
  • Мобильді құрылғылар және интернет технологияларымен жұмыс істеу.
  • Ақпараттық қауіпсіздік пен қорғаныс негіздері.
  1. Электронды үкімет қызметтерін пайдалану дағдылары:
  • kzмемлекеттік қызметтер порталын тиімді пайдалану.
  • kz, Halyk Bank, Aitu, SENIMжәне басқа да цифрлық платформалар арқылы онлайн қызметтерді пайдалану.
  • Үйден шықпай қажетті электрондық қызметтерді алу.

Цифрлық құзыреттерді тестілеу

Азаматтардың цифрлық дағдыларын бағалау үшін тестілеу өткізіледі. Ол екі бағытты қамтиды:

  1. Базалық цифрлық дағдылар.
  2. Электрондық үкімет қызметтерін пайдалану дағдылары
    (eGov.kz, Kaspi.kz, Halyk Bank, Aitu, SENIM және т.б.)

Тестілеу мына сілтеме арқылы қолжетімді болады: Цифрлық құзыреттерді тестілеу.

Тестілеу нәтижелерін бағалау

Нәтижелер 0-ден 100-ге дейінгі шкала бойынша бағаланады:

  • Өте жақсы:90–100 балл
  • Жақсы:75–89 балл
  • Қанағаттанарлық:60–74 балл
  • Қанағаттанарлықсыз:60 баллдан төмен

Осылайша, Қазақстанда цифрлық құзыреттерді бағалау жүйесін енгізу азаматтардың цифрлық сауаттылығын арттыруға, әрі олардың цифрлық қоғамда табысты өмір сүруіне қажетті дағдылармен қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.

Жалпыазаматтық цифрлық құзыреттер (компьютерлік құқықтар)

Неліктен маңызды?
Цифрландыру – өмірдің барлық саласын қамтиды
Цифрлық дағдыларсыз өмір сүру және жұмыс істеу қиын

Не білу қажет?
ДК мен смартфонды пайдалану
Интернетпен жұмыс істеу
Киберқауіпсіздікті қамтамасыз ету

Қайда қолдануға болады?
eGov.kz
Kaspi.kz
Halyk Bank
Aitu, SENIM

Қалай бағаланады?
Сайттағы тест арқылы
0–100 шкаласы бойынша баға
«Компьютерлік құқықтар» алу

Жалпыазаматтық цифрлық құзыреттерді түсіну және игеру — цифрлық дағдыларды дамытудың негізі болып табылады, әсіресе бұл білім беру саласында маңызды. Педагогтар — білім беру жүйесінің негізгі тұлғалары ретінде — қажетті цифрлық құзыреттерге ие болуы тиіс.

Қазақстанның цифрландыру саласындағы саясаты білім беру жүйесін реформалаумен тығыз байланысты. Педагогтың кәсіби қызметінде табысты болуы үшін оның цифрлық құзыреттерін нығайту қажет. Нормативтік құжаттарға сәйкес, педагогтың цифрлық құзыреттері дегеніміз — цифрлық дағдыларды нақты контексте (білім, жұмыс, жеке немесе кәсіби даму) жауапкершілікпен және саналы түрде пайдалану талаптары.

NADO RK педагогтардың кәсіби құзыреттерін жалпы бағалауға енгізу мақсатында олардың цифрлық құзыреттерін бағалау мен мониторингтеуге арналған құралдар мен параметрлерді әзірледі. QazDigEdu педагогтердің цифрлық құзыреттерінің Ұлттық шеңбері Еуропалық технологиялық құзыреттер шеңбері негізінде жасалған және педагогтың кәсіби талаптарына сәйкес цифрлық құзыреттерінің болуын анықтайды.

QazDigEdu шеңберінде қамтылған 22 құзырет 6 блокқа топтастырылған:

  1. Кәсіби қызмет:
  • Цифрлық технологияларды оқу-тәрбие процесінде түсініп, қолдану.
  • Оқытуда технологияларды қолдану үшін жауапкершілік қабылдау.
  1. Цифрлық ресурстар:
  • Оқу мақсаттары үшін цифрлық ресурстарды іздеу, бағалау және қолдану.
  • Цифрлық мазмұнды жасау және бейімдеу.
  1. Оқыту және оқыту үдерісі:
  • Білім беру процесін қолдау және жақсарту үшін цифрлық технологияларды пайдалану.
  • Интерактивті әдістер мен құралдарды қолдану.
  1. Оқушыларды бағалау:
  • Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау мен мониторингі үшін цифрлық құралдарды қолдану.
  • Мәліметтер негізінде кері байланыс пен қолдау көрсету.
  1. Оқушылардың мүмкіндіктері мен дербестігін кеңейту:
  • Оқушылардың дербес оқуы мен дамуын қолдау үшін технологияларды қолдану.
  • Цифрлық ресурстарды пайдалану бойынша оқушыларға қолдау көрсету.
  1. Оқушылардың цифрлық құзыреттерін дамыту:
  • Оқушыларды цифрлық сауаттылық негіздеріне үйрету.
  • Сын тұрғысынан ойлау мен технологияларды қауіпсіз пайдалануды дамытуға қолдау көрсету.
 

Өзіндік талдау және бағалау нәтижелері
Педагогтарға оқу процесінде цифрлық технологияларды қолдану дағдылары бойынша өзіндік талдау жүргізу ұсынылады. 22 сұраққа жауап беру қажет. Жауаптар негізінде әр педагог жеке есеп алады. Бұл есепте цифрлық құзыреттерді жетілдіруге арналған ұсыныстар мен кәсіби деңгейін арттыруға бағытталған нақты қадамдар көрсетіледі.
Қорытындысында қатысушы цифрлық құзыреттерді бағалаудан өткенін растайтын жеке сертификат алады.

Педагогтың цифрлық құзыреттерінің ұлттық шеңбері (QazOpenDigEdu)

Неліктен маңызды
Педагогтар — білім беру саласындағы цифрландырудың басты қозғаушы күші
 Цифрлық дағдылар = оқыту сапасы

Шеңбер нені қамтиды?
6 блок | 22 құзырет
Кәсіби қызмет
Цифрлық ресурстар
Оқыту және оқыту
Бағалау
Оқушылардың дербестігі
Оқушылардың цифрлық сауаттылығы

Нәтиже:
Өзіндік талдау → ұсыныстар
Жеке сертификат

Педагогтардың цифрлық құзыреттері мен дағдыларын бағалау — олардың кәсіби дамуы жолындағы маңызды қадам. Бұл тек жақсартуды қажет ететін салаларды анықтауға ғана емес, сонымен қатар білім беру процесінің сапасын арттыруға да мүмкіндік береді.

Сауалнама педагогтарға арналған еуропалық цифрлық құзыреттер платформасына (DigCompEdu) негізделген және 6 блокқа біріктірілген 22 құзыретті қамтиды. Әрбір құзырет алты түрлі меңгеру деңгейіне сәйкес келеді: Жаңадан бастаушы, Зерттеуші, Интегратор, Сарапшы, Көшбасшы және Инноватор.

Сауалнаманың мақсаты:

  • Педагогтардыцифрлық технологияларды қолдануға ынталандыру және білім беру процесін жаңғырту.
  • Педагогтың цифрлық технологияларды қолданудағы мықты және әлсіз тұстарын анықтау.

Сауалнаманы өту тәртібі:

Педагогтар QazDigCompEdu аясындағы барлық құзыреттерді қамтитын 22 сұраққа жауап береді. Жауаптар негізінде әрбір қатысушының цифрлық құзыреттерінің жеке профилі құрастырылады, ол жалпы балл мен даму бойынша ұсыныстарды қамтиды.

Нәтижелерді интерпретациялау:

  • Жаңадан бастаушы (A1): 20 баллдан төмен.

Цифрлық технологияларды білім беруде қолдану дағдылары жеткіліксіз. Анкета нақты қадамдарды ұсынады.

  • Зерттеуші (A2): 20–33 балл.

Цифрлық технологиялардың әлеуетін түсініп, оларды үйренуге ұмтылады. Құралдарды белсенді енгізу қажет.

  • Интегратор (B1): 34–49 балл.

Түрлі цифрлық технологияларды әртүрлі контексте қолдануға тырысады. Оларды педагогикалық стратегияларға тереңірек енгізу маңызды.

  • Сарапшы (B2): 50–65 балл.

Кең ауқымды цифрлық технологияларды сенімді әрі сыни қолданады. Үздіксіз талдау жүргізіп, жаңа шешімдер іздейді.

  • Көшбасшы (C1): 66–80 балл.

Цифрлық технологияларды жүйелі түрде қолданады, тәжірибесімен бөлісуге және әріптестерін оқытуға дайын.

  • Инноватор (C2): 80 баллдан жоғары.

Инновациялық шешімдерді үнемі іздеп, білім беру сапасын арттыруға ұмтылады.
Осылайша, бағалау нәтижелері педагогтарға өз цифрлық құзыреттерінің деңгейін түсінуге көмектеседі және олардың кәсіби дамуына негіз болады. Әр деңгей жаңа мүмкіндіктерге жол ашады, бұл тек білім беру сапасын арттырумен шектелмей, оқушылардың цифрлық қоғамда табысты өмір сүруіне қажетті дағдыларын дамытуға да ықпал етеді.

Педагогтардың цифрлық құзыреттері мен дағдыларын бағалау 

Неліктен қажет?
Күшті және әлсіз тұстарды анықтау
Заманауи педагог ретінде дамуға жол ашу

Қалай өтеді?
22 сұрақ
6 деңгей — Жаңадан бастаушыдан Инноваторға дейін
Жеке есеп + ұсыныстар

Сауалнама сілтемесі: example.com/anketa-pedagogov

Бағалау жүйелерін интеграциялау

Цифрлық дағдыларды сертификаттау — бұл жалпыазаматтық құзыреттерді, педагогтың цифрлық құзыреттерін және сауалнамалар нәтижелерін қамтитын біртұтас бағалау жүйесі.

Сертификаттау деңгейлері

Бағалау нәтижелері (2–4-бөлімдер) негізінде келесі деңгейлер анықталады:

  • Базалық деңгей– қарапайым азаматтар үшін
  • Жетілдірілген деңгей– педагогтер үшін
  • Сарапшылық деңгей– білім беру көшбасшылары үшін

Сертификаттау процесі

  1. Бастапқы бағалау(2-бөлім)
  2. Педагогтарғаарналған арнайы бағалау (3-бөлім)
  3. Толық диагностикалық сауалнама(4-бөлім)
  4. Қорытынды сертификаттау

Сертификат форматтары

  • QR-коды бар электронды сертификат
  • Баспа нұсқасы
  • Цифрлық бейдж (digital badge)

Жарамдылық мерзімі және жаңарту

  • Сертификаттың жарамдылық мерзімі: 5жыл
  • Білімді жаңарту бойынша міндетті курс өту
  • Сертификат деңгейін жоғарылату мүмкіндігі

Сертификаттарды тану

  • Ұлттық деңгейде тану
  • Педагогтардың біліктілігін арттыру жүйесіне біріктіру
  • Жұмысқа орналасу кезінде қолдану мүмкіндігі

Құзыреттерді растау жүйесі

  • Дағдылардың өзектілігін жыл сайын растау
  • Біліктілік деңгейін көтеру мүмкіндігі
  • Қосымша оқулар арқылы балл жинау жүйесі

Халықаралық стандарттармен сәйкестік

  • DigCompEdu стандарттарына сәйкестік(2-бөлім)
  • Халықаралық деңгейде тану
  • Халықаралық сертификаттармен эквиваленттілік мүмкіндігі

Мониторинг жүйесі

  • Оқу барысын қадағалау
  • Цифрлық құзыреттердің даму аналитикасы
  • Болашақ даму бойынша ұсыныстар жүйесі

    Құқықтық база
  • Сертификаттау ережелері
  • Апелляция рәсімі
  • Жеке деректерді қорғау

 

Цифрлық дағдыларды сертификаттау

Кезеңдері:
Тест (азаматтар үшін)
Өзіндік талдау (педагогтер үшін)
Сауалнама
Қорытынды емтихан

Деңгейлері:
Базалық (азаматтар)
Жетілдірілген (педагогтер)
Сарапшылық (лидерлер)

Форматтары:
Электронды сертификат
Баспа нұсқасы
Digital-бейдж

Жарамдылық мерзімі: 5 жыл

«Курстар мен микроквалификация бағдарламалары» – кәсіби дағдыларды дамытуға және әртүрлі салаларда микроквалификациялар алуға көмектесетін білім беру курстары мен бағдарламалары туралы ақпарат ұсынуға арналған.

Бөлім құрылымы:

  1. Кіріспе
  • Курстар мен микробіліктіліктердің кәсіби өсу үшін маңыздылығы туралы қысқаша сипаттама.
  • Микроквалифкация дегеніміз не?– оның мансап жолында қалай көмектесетіні түсіндіріледі.
  1. Оқыту салалары
  • Курстар ұсынылатын негізгі салалар тізімі:мысалы: инклюзия, лудоманияның алдын алу, жасанды интеллект (ЖИ), суицидтің алдын алу, «Баршаға арналған психология» (пәнаралық бағдарлама), «Мен – өз өмірімнің авторымын» (суицидтік мінез-құлықтың алдын алу) және т.б.
  • Әр салада қажет болған жағдайда ішкі санаттар болуы мүмкін.
  1. Курстар

Әр курс бойынша:

  • Курстың атауы
  • Курстың сипаттамасы(мақсаты, мазмұны, меңгерілетін дағдылар)
  • Ұзақтығы
  • Форматы(онлайн, оффлайн, аралас)
  • Қиындық деңгейі(бастапқы, орта, жоғары)
  • Мақсатты аудитория(студенттер, кәсіпқойлар, жаңа бастағандар және т.б.)
  • Бағасы және төлем түрлері
  • Басталу және аяқталу мерзімі
  • Сертификаттау(курсты аяқтағаннан кейін берілетін сертификат туралы ақпарат)
  1. Микроквалификация бағдарламалары

Әр бағдарлама үшін:

  • Бағдарламаның атауы
  • Сипаттамасы(қолдану саласы, мақсаттары, күтілетін нәтижелер)
  • Құрылымы(курстар мен модульдер саны)
  • Ұзақтығы
  • Қабылдау шарттары
  • Бағасы және төлем түрлері
  • Басталу және аяқталу мерзімі
  • Сертификаттау(қатысушы алатын микробіліктілік туралы мәлімет)
  1. Пікірлер мен жетістіктер
  • Курстар мен бағдарламалар қатысушыларының пікірлері.
  • Білімді тәжірибеде қолданып, табысқа жеткен түлектердің оқиғалары.
  1. Байланыс ақпараты
  • Курстар мен бағдарламаларға жазылу жолдары.
  • Қосымша ақпарат алу үшін байланыс мәліметтері.

 

Курстар, микроквалификация бағдарламалары (салалар бойынша)

Кімдерге арналған?

Кәсіби біліктілігін арттырғысы келетін мамандар мен жаңа дағдыларды меңгергісі келетін жаңадан бастаушыларға.

Не үйретеміз?

  • Таңдалған салада табысты жұмыс істеу үшін қажет практикалық дағдылар мен теориялық негіздерді.

Қалай байланысты?

Бағалаумен — білім мен дағдыларды бағалауға арналған стандарттар мен критерийлер құрылады.
Сертификаттаумен — курсты аяқтағаннан кейін біліктілікті растайтын ресми құжат беріледі.
Реестрмен — білікті мамандардың ұлттық тізіліміне енгізіледі.

Сертификат алыңыз — мансапта пайдаланыңыз!

Сертификат арқылы өз дағдыларыңызды жұмыс берушіге көрсетіп, мансаптық мүмкіндіктеріңізді арттыра аласыз.

Цифрлық құзыреттердің ұлттық сертификаттар тізілімі — бұл Қазақстан азаматтарының цифрлық дағдылары мен құзыреттері саласындағы жетістіктерін тіркейтін орталықтандырылған платформа. Тізілім — халықтың цифрлық сауаттылық деңгейін бақылау және бағалау, сондай-ақ біліктіліктер туралы ақпараттың ашықтығы мен қолжетімділігін қамтамасыз ету құралы.

Мазмұны мен құрылымы:

  1. Жалпыазаматтық цифрлық құзыреттер (компьютерлік құқықтар):

Тізілім азаматтардың цифрлық дағдыларын бағалау бастамасын (2-бөлім) қолдайды.
Онда біліктілікті арттыру курстарынан өту және сертификат алу туралы деректер тіркеледі.
Бұл азаматтардың цифрлық құзыреттерінің даму барысын бақылауға мүмкіндік береді.

  1. Педагогтің цифрлық құзыреттерінің ұлттық шеңбері:

Педагогтердің цифрлық дағдыларына баға беру нәтижесінде берілген сертификаттар Тізілімге енгізіледі.
Бұл білім беру үдерісінде цифрлық технологияларды қолдануға дайын педагогтердің деректер базасын құруға мүмкіндік береді.

  1. Педагогтердің цифрлық дағдыларын бағалау:

Сауалнама нәтижелері Тізілімде тіркеледі. Бұл педагогтердің дағдыларының өзгеру динамикасын бақылауға және даярлық бағдарламаларын жетілдіруге қажетті статистика қалыптастыруға көмектеседі.

  1. Цифрлық дағдыларды сертификаттау:

Сертификаттау процесі Тізіліммен толық интеграцияланады, нәтижесінде берілген сертификаттар туралы ақпарат автоматты түрде жаңартылып отырады.
Әр азамат өз жетістіктері мен цифрлық құзыреттер деңгейін бір жерде көре алады.

  1. Курстар мен микробіліктілік бағдарламалары (салалар бойынша):

Тізілімде қатысушылар аяқтаған курстар мен бағдарламалар туралы ақпарат сақталады.
Бұл азаматтар мен педагогтердің кәсіби дамуының толық бейнесін қалыптастыруға мүмкіндік береді.

Ұлттық тізілімнің маңызы:
Цифрлық сауаттылықты дамыту мен қолдаудың маңызды құралы
Барлық бөлімдерді біріктіреді және біртұтас цифрлық инфрақұрылым қалыптастырады
Ақпаратқа еркін қолжетімділікті қамтамасыз етеді
Азаматтар мен білім беру ұйымдары үшін пайдалы ресурс

Цифрлық құзыреттердің ұлттық сертификаттар тізілімі

Бұл не?
Цифрлық жетістіктердің бірыңғай деректер базасы
Ашықтық пен бақылау құралы

Мәліметтерді қамтиды:
Азаматтар туралы
Педагогтер туралы
Сертификаттар туралы
Курстар туралы

Қолданылады:
→ Цифрлық сауаттылықты бақылау және дамытуды жоспарлау үшін

Миссия:
Біздің миссиямыз – Қазақстанда кәсіби біліктілікті тану процесінің ашықтығы мен қолжетімділігін қамтамасыз ету, бұл білім беру мен кәсіби даярлау сапасын арттыруға ықпал етеді.
Біз қазақстандық мамандардың халықаралық білім беру және еңбек кеңістігіне кірігуіне жағдай жасауға, олардың кәсіби дамуы мен мансаптық өсуін қолдауға ұмтыламыз.

Негізгі бағыттар:
Біз Орталықты біліктілікті тану саласындағы жетекші ұйым ретінде көреміз.
Ол стандарттар мен үздік тәжірибелерді белгілей отырып, білім беру мекемелерінің, жұмыс берушілердің және азаматтардың жоғары сеніміне ие болуы тиіс.
Біздің мақсатымыз – білім беру және еңбек нарығы жүйесінің барлық қатысушылары үшін сенімді серіктес болу және біліктілікті тану мен аккредитациялауда инновациялық тәсілдерді дамытуға жәрдемдесу.

Білім беру саласындағы кәсіптік біліктілікті тану орталығы

Миссиясы:
Қазақстанда және шетелде біліктіліктерді тануды қамтамасыз ету.

Орталық не істейді?
Дипломдарды тану
Кәсіби кеңес беру
Стандарттар әзірлеу
Халықаралық ынтымақтастық
Мониторинг және талдау жүргізу